Hogl proljeće 2019 veliki (2)

Znate li što je Lacoste Le Club Concept!

Ocjena:

Otvorenje je privuklo brojne poznate ljubitelje profinjene sportske elegancije poput Ive Šulentić, Ivane Mišerić, Ivana Vukušića, Tarika i Lejla Filipović koji su imali priliku među prvima razgledati novu ekskluzivnu prodavaonicu i kolekciju Lacoste proljeće/ljeto 2019.
Grad Zagreb dobio je još jednu ekskluzivnu prodavaonicu koja ga stavlja uz bok najvećim svjetskim modnim metropolama. Lacoste, francuski lifestyle brand omiljen među ljubiteljima sportske elegancije, poznat po šarmantnom zelenom krokodilu na logotipu, kultnim polo majicama i beskompromisnoj kvaliteti predstavio je novu premium koncept prodavaonicu Lacoste Le Club koja je svoja vrata otvorila 27. lipnja u zagrebačkom Arena centru.
Dolazak Le Club concepta, prodavaonice jedinstvenog dizajna i ugođaja, uistinu je velika vijest za ljubitelje ovog francuskog branda koji svojom kvalitetom i profinjenošću uvijek iznova privlači i oduševljava one koji drže do besprijekornog stila. Otvorenju su tako nazočile i brojne osobe iz javnog života poput Ive Šulentić, Ivana Vukušića, Tarika i Lejle Filipović i Ivane Mišerić koji su među prvima imali priliku razgledati novu prodavaonicu i Lacoste kolekciju proljeće / ljeto 2019.. Posjetiteljima otvorenja osobito su se svidjeli komade s dobro poznatim motivima iz opusa njujorške pop art ikone Keitha Haringa.
Le Club concept po prvi se puta pojavio u Velikoj Britaniji kao dio korporativne strategije podizanja i odražavanja premium statusa i snage brend identiteta na globalnim tržištima. Nakon Velike Britanije, gdje bilježi kontinuirani rast, tijekom 2017. godine uslijedila su otvorenja i u najvećim svjetskim metropolama. Lacoste Le Club concept stigao je tako i do Zagreba.
"Nova trgovina Lacoste osmišljena je kako bi kupcima osigurala jedno vrlo posebno osobno iskustvo. Dizajn prodavaonice Le Club održava sintezu između samog branda i njegovog kreatora René Lacostea. Atmosfera Le Cluba prisutna je i prije samog ulaska u prodavaonicu. Otvorenost prostora osiguravaju prodiranje svjetlosti i prozračnost, a izgled prodavaonice podsjeća na tenisko igralište", objašnjava Thierry Guibert, CEO tvrtke LACOSTE.
Gosti otvorenja zabavljali su se uz nastup poznatog ženskog trija Gelato Sisters koji je za ovu prigodu pripremio i poseban francuski repertoar.

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (2)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian