Hogl proljeće 2019 veliki (1)

Za savršenu kosu hr. top modela kriva je...

Ocjena:

Autor: promo članak

Kad na kalendaru zavlada mjesec ljubavi, pravo je vrijeme za posvetiti se sebi. Valja se podsjetiti kako se razmaziti, kako si ugoditi, kako dostojanstveno slaviti ljubav.
Šest hrvatskih top modela koje smo navikli gledati na modnim pistama, u girl power kampanji pokazale su zašto je mjesec ljubavi najbolje proslaviti s prijateljicama. Frizerski salon Fabula de Forma na čelu s kreativnom direktoricom Katicom Topčić svake sezone diktira trendove u stiliziranju kose, a za ovaj poseban dan, tjedan i mjesec zaljubljenih predstavljaju kampanju koja će oduševiti i one koji nisu štovatelji svetog Valentina.
Šest najpoznatijih manekenki, u nijansama crvene i s frizurama koje je posebno za ovu prigodu osmislila Katica Topčić, predstavljaju snažne, moderne, samosvjesne žene koje znaju što vole. Nova kampanja poznatog zagrebačkog frizerskog salona, inspirirana vječnom crvenom, slavi Valentinovo na jedan drugačiji način – u provodu s najboljim prijateljicama na frizuri. Uređujući se tako u svom najdražem salonu i zabavljajući se onako kako to samo snažne djevojke znaju, najpoznatije hrvatske manekenke Katarina Mamić, Luna Valas, Ivana Vukušić, Lucija Beden, Mia Matić i Lucana Mirko, poklonile su si savršen dar, vrijeme za sebe i svoje frendice.
„U mjesecu ljubavi, možda je važnije da se sjetimo svoje mame koja puno radi ili najbolje prijateljice koja nam je vječno rame za plakanje i tim im povodom zahvalimo savršenim poklonom – zajedničkim odlaskom u frizerski salon. Dok vi brinete o svojim bližnjima, salon Fabula de Forma brinut će o vašim frizurama uz brandove poput KEVIN.MURPHY-a, Revlona, Elevena i Olaplexa“, objasnila je kreativna direktorica salona Katica Topčić priču iza pravih „girl power“ vizuala.
Inspirirana ljubavlju i Valentinovom, ovu beauty priču sa šest samosvjesnih žena i prijateljica potpisuje fotograf Jure Perišić, dok je za makeup bila zadužena Mirta Pejić. Uređujući kosu, ispijajući omiljeni šampanjac, fotkajući se i uživajući u slasticama iz pekarnice Korica, zaštitna lica ove kampanje pokazale su koliko je bitno uoči Dana zaljubljenih zaljubiti se u sebe, pogotovo sa savršeno stiliziranom kosom.


Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima.


Komentari (1 komentar)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (7)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian