Hogl proljeće 2019 veliki (2)

Vogue prepoznao domaću kraljicu slow fashionna

Ocjena:

Autor: t.p.

Domaći brend Maion by Marina Prevolšek prepoznao je britanski časopis Vogue, što prati i sjajna kolekcija za sezonu proljeće 2019.
U posljednjoj kampanji brenda Maion, dizajnerica Marina Prevolšek predstavlja haljine vrlo ženstvene siluete u duhu 19-og stoljeća s volanima pri dnu. Pojedini volani su ručno plisirani, a detalji na haljinama ručno heklani. Korzet koji je neodvojiv dio garderobe tog razdoblja premješten je izvana i pretvoren u vrlo efektan asimetrični, široki remen.
Odjevne komade prati i pripadajući nakit. Nakit je predimenzionirane forme, 'statement' naušnice načinjene od filigranskih elemenata, latica i listova. U duhu modne filozofije brenda.
Maion za predstavljanje koristi stvarne žene, a ne profesionalne modele, tako je ovoga puta Maion ženu utjelovila Ivka Marin. Šminka, stajling i fotografija rad su Maion tima. Upečatljivu arhitekturu tipičnu za 19. stoljeće u srednjoj Europi kao i park koji je u to vrijeme nastajao u pozadini kampanje uspješno su 'odstatirali' Vidikovac i Kapela Sv. Jurja perivoja Maksimir.
Britanski časopis Vogue
Britanskom časopisu Vogue u recentnim izdanjima za ožujak, travanj i svibanj u 'Designer profile' spominje Marinu Prevolšek i Maion navodeći unikatne modne karakteristike brenda. Marina Prevolšek u svojoj dizajnerskoj biografiji ima 6 nastupa na Fashion Weeku Zagreb i nagradu za najboljeg dizajnera, sudjelovanje na Russian Fashion weeku u Moskvi s direktnim prijenosom na World Fashion Chanelu, iza nje je i revija u Chicagu u sklopu eventa Creative lounge Toyota. Osim modne linije pokrenula je i liniju dekora MaionDecoR.
Maion je brend koji je izrastao iz intimne vizije dizajnerice Marine Prevolšek (1979). Ovaj jedinstveni Hrvatski brend podiže slow fashion na novu razinu kroz minuciozan pristup detaljima i tretiranje tkanine. Kreativni proces uključuje ručne i tradicionalne tehnike poput ručnog pletenja i heklanja u stvaranju bezvremenskih komada. Maion uvijek uzima u obzir ekološku odgovornost, a za stvaranje pojedinih unikatnih komada ponekad je potrebno i po nekoliko tjedana.
Ovaj pristup uključuje ekološki prihvatljive tkanine i recikliranje, puno ručnog rada i stvaranje bezvremenskih komada. Iako to povećava cijenu proizvoda suprotstavlja se konzumerizmu i šalje poruku da treba kupovati manje ali kvalitetnije, domaće i stvoreno ljudskom rukom. Također brend promiče ideju o samoodrživosti i životu u skladu s prirodom i životinjama.
Posljednjih godina dizajnerica se je posvetila slow fashion načinu rada i izbacuje mini kolekcije nevezano za sezone, a u izradi je i web shop koji će startati ubrzo.  

KONTAKT:

www.marinaprevolsek.com
instagram: @marina_prevolsek,
face: Maion by Marina Prevolsek
mob: 095 9982 896


Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajna.


Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (7)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian