Centralni_Lookbook nakit proljeće 2018.

Urbane djevojke sa sela

Ocjena:

Autor: Tomislav Perić

Antonela Gregorović, dizajnerica brenda Showroom Antonela iz Vodnjana, dovršila je novu kampanju “La contadina” za kolekciju proljeće/ljeto 2018.  Kreacije su imale priliku biti premijerno prikazane na nedavno održanom Montura fashion destinationu u Splitu.
Vrlo efektan koncept kampanje osmislila je sama dizajnerica. Koja nas uvodi u svakodnevicu urbanih djevojaka sa sela, koje poštuju dom i tradiciju, žive lijepo i raskošno, a nadasve vole i prate modne trendove. Centar Istre, Casa Matiki kraj Žminja bila je savršena kulisa za urbanu modnu oazu u ruralnom prostoru. Svugdje prisutna ljepota prirode dodatno je istaknula i u prvi plan stavila kolekciju ženstvenih krojeva, raznolikih volana, modrih tonova, bijelih tekstura te donijela jednu novu dimenziju "urbane mode".
Iako na prvu modeli odaju dojam uniformiranosti, ali samo sa svrhom zaokruživanja u skladnu cjelinu. Kreacije naglašavaju ljubav prema detaljima, očita raznolikost detalja svaku kreaciju čini jedinstvenom i unikatnom. Volani ukazuju ne razigranost, a cik cak obrubi na moderan način koketiraju s istarskom narodnom nošnjom.
Foto: Ana Lorencin Buljan
Modeli: Michelle Salome Kursar i Ania Biritteri
Make up: Valentina Štokovac (Le Beauty Mansion)
Hair: Tedi Krakar (Hair +)




Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian