Tri strastvena i hrabra muškarca za novi YSL miris

Ocjena:

Autor: L.B.

Y... Novi miris za muškarce

Za predstavljanje novog muškog mirisa, kuća Yves Saint Laurent odabrala je na lokalnoj razini tri ambasadora, trojicu zanimljivih i inspirativnih muškaraca koji utjelovljuju Y muškarca. Mirisni nektar predstavlja upečatljivu osobnost Y muškarca: gornje su note svježe i jasne, a u baznim notama i u srcu mirisa snažne i senzualne.

Y je muški fougere prožet kontrastima. Y simbolizira inovativan duh mladosti, te je posveta osnivaču branda, Yves Saint Laurentu koji je bio poznat po odvažnoj, neustrašivoj i kreativnoj viziji. Miris se ne naslanja na tradiciju, ali joj iskazuje poštovanje, te utjelovljuje novu viziju YSL muškarca koji prihvaća različitosti i promiče kreativnost.

U nastavku saznajte više o Borisu Štoku, Goranu Joviću i Matku Nađu, inspirativnim muškarcima i ambasadorima YSL mirisa Y!
Boris Štok za Y

Boris Štok (40) autor, pjevač i tekstopisac iz Rijeke uz svoju ljubav i strast za glazbom obavlja svaki dan i uredski posao kao diplomirani ekonomista. Suosnivač i dugogodišnji član višestruko nominirane i nagrađivane grupe Quasarr u kojoj djeluje kao autor tekstova, koautor glazbe i glavni vokal od 2017. započinje samostalnu karijeru u potrazi za novim izazovima i kreativnom energijom.

Već je 2018. godine nominiran za nagradu Porin u kategoriji 'Najbolji novi izvođač', a nakon EP izdanja "Puls" i uspješnih singlova "Ove misli" (feat. Yaya), "Voli me još ovu noć", "Ispod kože" i "Kao mi", Boris Štok upravo predstavlja svoj novi uradak - pjesmu "Baby Baby". Borisov omiljeni predmet je klavir, a grad koji utjelovljuje njegov duh Buenos Aires.
Goran Jović za Y

Goran Jović (40) po struci i zaposlenju jest profesor tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi, ali više od toga Goran je fotograf i istraživač. Fotografijom se profesionalno bavi od 2009. godine i dokumentarnu fotografiju smatra svojom velikom strašću i pozivom. Početkom 2011. godine  se pridružio volonterskoj humanitarnoj misiji udruge "Kolajna Ljubavi" za pomoć siromašnima u plemenima Nacionalnog Parka Ngorongoro u Tanzaniji gdje je zabilježio naročite običaje u svakodnevnim životima Maasai plemena.

Uslijedile su foto-reportaže u Etiopiju, Indoneziju, Namibiju, Kubu, te Latino Ameriku od Meksika sve do Nikaragve. Ulazi u srce Medellínea i raspituje se o neprikosnovenom kralju kokaina Pablu Escobaru i njegovom intrigantnom životu. Početkom 2018. godine vraća se u Tanzaniju i Keniju, odakle donosi uzbudljive priče o plemenu Samburu te njihovim običajima i tradicijama. Mjesto sa kojim se može najviše poistovjetiti je Havana i gdje god putuje, neizostavan je njegov 'sretni' šešir.
Matko Huđ za Y

Matko Huđ (25) iz Zagreba od malih je nogu iskazivao kreativan duh, nadarenost za crtanje i smisao za estetiku, te je studij arhitekture bio logičan izbor. Nakon studija arhitekture Matko se odvažio na poduzetničke vode postavši suosnivačem tvrtke Bonamie online modne destinacije za mlade djevojke sa sjedištem u Londonu. Bonamie trenutno broji preko 30.000 pratitelja od čega je većina na Instagramu.

Matko je pravi predstavnik millennials generacije koji je prije godinu dana započeo svoj fashion/lifestyle Instagram profil. Brojka od skoro 40.000 pratitelja ukazuje da je njegov stil odlično prihvaćen što dokazuje i suradnja s brojnim respektabilnim brandovima. Autentičnost, visoka kvaliteta i izražena estetika vrijednosti su koje Matko Huđ ističe pri svakom svojem odabiru. Ovaj ljubitelj veganske prehrane volio bi okušati život u Los Angelesu.


Foto: Zvonimir Ferina


Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian