Hogl proljeće 2019 veliki (2)

Skechers X One Piece

Ocjena:

Autor: Marina Abramović

Nakon početnog lansiranja u Aziji i predstojećeg debija u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, Skechers proširuje svoju anime suradnju i na Europu

Šarena kolekcija ujedinjuje popularnu anime seriju Toei Animationa sa Skechersovom D’Lites kolekcijom obuće, jednim od originalnih stilova tvrtke.

"Spajanje kultne dugotrajne anime serije One Piece s jednim od vrhunskih modela naše kolekcije, odjeknulo je među našim potrošačima u Južnoj Koreji i Kini koji već nekoliko prethodnih godina diktiraju trendove", rekao je Michael Greenberg, predsjednik Skechersa.

"Sada se modni trendovi kreću brzinom svjetlosti, a kako su influenceri širom svijeta već prigrlili Skechersov D’Lites i trend tenisica s podebljanim potplatom, primijetili smo da trgovci, počevši od Hypebaea, Hypebeasta, GQ-a i High Snobietyja, suradnju Skechersa i One Piecea doživljavaju kao neizostavan modni trend. Požurili smo proširiti suradnju sa Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadom, a sada i s Europom, jednim od najvećih međunarodnih Skechersovih tržišta."
One Piece autora Eiichira Ode najprodavanija je manga u povijesti s više od 430 milijuna prodanih primjeraka širom svijeta. Godine 1997. iznjedrio je priznatu anime seriju s više od 830 epizoda i 15 filmova. Nakon avantura Monkeyja D. Luffyja i njegovih neustrašivih Gusara sa Slamnatim Šeširima (Straw Hat Pirates), obožavatelji odlaze na fantastično putovanje kroz svijet čuda i mašte.

Za sve generacije, neprekidno nastavlja očaravati mlađe i starije gledatelje. Priča i njezini likovi proširili su se preko drugih medija na film, televiziju, videoigrice i igrice za mobilne telefone, pa čak i na tematski zabavni park u Japanu. Skechers je prvi izbacio tenisice s podebljanim potplatom, tzv. chunky sneaker na tržište prije dva desetljeća, sa Skechers Energy tenisicama za muškarce i žene, kao i Skechers Stamina tenisicama za muškarce.

Taj se stil razvio i tvrtka je 2007. godine predstavila Skechers D’Lites — lakšu verziju originalnog stila. Iako je kolekcija uvijek imala svoje odane kupce, prodaja je pospješena širom Azije tijekom posljednje dvije godine nakon što je regionalni marketing uključio K-Pop grupe, a 2017. godine tvrtka je ponovo pokrenula još lakšu verziju Skechers D’Litesa, povodom proslave desetogodišnjice njihovog postojanja.


Foto: promo



Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima.

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (7)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian