Proljeće nikada nije bilo romantičnije...

Ocjena:

Autor: L.B.

Zagrebačka dizajnerica Marina Lacković ususret nadolazećem Fashion Weeku Zagreb predstavlja kampanju za najnoviju kolekciju svog modnog brenda Larie, za sezonu proljeće/ljeto 2016. pod imenom "Byron".

Upravo je romantizam glavna inspiracija najnovije kolekcije. Romantično, nerealno, nestvarno - tri su riječi koje obilježavaju kolekciju te kojima se dizajnerica vodila pri njenom stvaranju. U novoj kolekciji Marina koristi samo najfiniju čipku, prevladava paleta crne, bijele, sive i puderaste boje, a na svaku je haljinu utrošeno od 7 do 15 metara tanke čipke nalik na paučinu.
utekst'.jpg
Na svaku je haljinu utrošeno od 7 do 15 metara tanke čipke nalik na paučinu
Baš kao što ih pronalazimo u romantizmu, tako se i u Marininoj kolekciji ističu upravo njegovi glavni elementi uz dodatak moderne doze koju pronalazimo u ženstvenim krojevima. Prepoznatljivi bogati, široki rukavi te stožasti donji dio i naglašen uzak struk samo su neke od karakteristika romantične Larie djevojke.

U gornjem djelu, Marina kombinira različitu čipku i satenske trake koje vizualno izdužuju torzo, a "točku na i" čine mali i veliki volani koji se pojavljuju na rukavima te gornjem i donjem dijelu haljina, čime su modeli dodatno obogaćeni i prošireni. Uz romantične i sanjive haljine, kolekciju čine i nezaobilazna atipična odijela koje obilježavaju potpuno drugačiji krojevi, duži blejzeri te ženski frakovi s čipkanim i mrežastim rukavima.


Čitavu kampanju pogledajte u galeriji u nastavku!
Fotografije: Karmen Poznić
Model: Ana Laura Kapetanović
Scenografija: Tatjana Grivić
Makeup: Dijana Bole-Sajko
Kosa: Iva Baletić (salon Jagoda)
Asistentice: Matea Makelja, Tara Matić, Barbara Šandar

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian