Poznata vizažistica lansirala brend dekorativne kozme…

Ocjena:

Autor: moda.hr

foto galerija

Marija Butković predstavila Marru

Marija Butković, jedna od naših najpoznatijih vizažistica s 20 godina iskustva i vodeća stručnjakinja za trajno iscrtavanje obrva, lansirala je novi brand dekorativne kozmetike Marra. Marra je napravljena na bazi prirodnih sastojaka, a sastoji se od pet proizvoda - makeup primer na bazi hijalurona, makeup serum na bazi hijalurona i brusnice, balzam za njegu usana s efektom sjajila na bazi peptida koji usnama daju punoću, fiksator i osvježivač makeupa te serum za rast obrva.

Svaki od njih rezultat je višemjesečnog rada s vrhunskim dermatolozima na savršenoj formulaciji koja je nježna, prirodna i učinkovita. Brand strategija inspirirana je prije svega osobnošću i snagom karaktera Marije Butković, kao i svih snažnih žena s kojima je radila tijekom godina, a čija ljepota nije samo u njihovom izgledu ili držanju, već i u snazi i posebnosti karaktera.
Marra se ističe kao brand koji slavi karakter žena, jer prave žene su borci koji nisu spremni predati se nečem negativnom, nečem lakšem, nego raditi na promjeni koja traži od njih veći i jači ulog. Vizualni identitet bazira se na klasičnom monogramu slova M, stvorenom zrcaljenjem dva slova R. Snaga strasnog RR prikazana je na elegantan i profinjen način.

"Marra slavi ljepotu karaktera, odnosno ono nešto kod žena. Ono nešto je zato odabran kao verbalni kod te je “Ona ima ono nešto” novi slogan branda Marra. Primarni zadatak bio je iskomunicirati snagu i strast žene, zato smo izdvojili rr iz imena Marra. Ta jačina je u izgovoru duplog r vizualno predstavljena i u logotipu", ističe osnivačica brenda Marija Butković.
U kombinaciji s dominantnom crnom bojom i minimalističkom ambalažom, identitet komunicira snagu, tradiciju i visoku kvalitetu. RR je najsnažniji dio imena i metaforički prikazuje unutarnju snagu žene, a to je posebnost koja se očitava u ovom naizgled jednostavnom monogramskom logotipu.

"Marra je predstavnik drugačije filozofije o ljepoti, koja slavi strast, osobnost i posebnost svake žene. Ona komunicira strast na profinjen način, ona slavi snagu karaktera koji se vidi izvana kao osebujna estetika lica, osmijeha, držanja i govora svake žene. Fabular agencija definirala je brand strategiju i slogan, a vizualni identitet Manasteriotti DS", dodala je Marija Butković.

Marra kozmetika uskoro će biti dostupna putem webshopa.


Foto: Bojan Zibar


Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian