Centralni_Lookbook nakit proljeće 2018.

Ovaj je put nosivost bila u prvom planu.

Ocjena:

Autor: Marina Abramović

Modni brend Tara unatoč nimalo blistavoj situaciju u domaćoj modi, postoji već nekoliko godina. 

Prisutan je na brojnim prodajnim mjestima diljem Hrvatske. Veliko iskustvo Marije Fresl, diplomiranog konstruktora, koja je u modi deset godina te se bavila uslugom šivanja za većinu imena domaće mode, kao i za neka zvučna strana imena, ponukalo ju je da sama pokrene brend, koji će odgovoriti na potrebe domaće publike za kvalitetnim modnim proizvodom, te zadržati kvalitetu i financijsku dostupnost iste. U suradnji s Viktorom Dragom, kao kretivnim direktorom, svoj brend TARA predstavila je po prvi puta na prošlogodišnjem ZAGREB FASHION WEEKU. Prezentacija kolekcije pred gostima priredbe Zagrebačkog velesajma u sklopu obilježavanja 20 godina sajma Beauty and fitness, učinila se najbliže realnoj kojom se obraćamo ciljanoj publici, prije svega konzumentu našeg proizvoda. Lišena svakog očekivanog protokola, mnoštva lica koja ''definiraju'' domaću modnu scenu, a čija se vjerodostojnost gubi pri svakom ozbiljnijem poslovnom pristupu, na sceni bez realne modne kritike, promocija kolekcije brenda TARA, u prvi plan stavlja upravo nosivost i domaći modni proizvod te njegovu konkurentnost u moru ponuđenih izbora.  Naglasak na ono što se događa na pisti te kvaliteta predstavljanja i ponuđenog je ono na  što je usmjerena sva pažnja promocije.
Ovoga puta posjetitelji su imali prilike vidjeti kolekciju za proljeće-ljeto 2018., te najavu kolekcije jesen-zima 2018. Stilistički spojene u jednu cjelinu, kolekcije govore o tendencijama u modi današnjice kada godišnja doba praktički nestaju, a kupci traže komade koji su nosivi na više načina i u promjenjivim vremenskim uvjetima. Individualizam u odabiru stila, vremenskim prilikama, životnim situacijama i dobnim razlikama, poslužile su kao odlična inspiracija te smo na pistu pozvali dvije domaće legende Branku Habek i Zvončicu Vučković, čija je snažna energija oduševila sve prisutne. No osim njih, pistom su šetale i Vedrana Linardić i  Nives Vinčić, djevojke koje su također svoje karijere modela zapostavile u posljednjih nekoliko godina te aktualna Miss Universe i njene prethodnice koje nisu mogle odoljeti pozivu i nastupiti u društvu manekenskih legendi.
Brisanje dobnih granica i razlika također je dio strategije brenda jer smatramo da je posljednih nekoliko godina, posebice kroz medije, prisutna dominacija mode koja postoji samo za potrebe prezentacija prilikom tjedana mode, no ista ne dolazi do krajnjeg klijenta. Štoviše, ne dolazi ni do produkcije kolekcije na način koji to podrazumjeva ozbiljno bavljenje modom, gradacija u veličine i proizvodnja kolekcije u većem broju komada, za većinu su pripadnika domaće mode, tzv. dizajnera tek puki san. Klijentice koje žele konzumirati domaći modni proizvod, najčešće nisu revijalni broj 36, niti su sklone kupovati preko Instagrama ili Facebooka, a što je danas čest slučaj. Stoga je raspon konfekcijskih veličina, kao i broj modela u kolekciji, nešto što svakako govori o ozbiljnosti pristupa poslovanju.
Zavodljiva ženstvenost naglašena pokrivalima za glavu koja na trenutke podsjećaju na zečje uši, govore o ulozi žene u današnjem društvu, očekivanja spram nje da ostane žena, no paralelno bude i uspješna u karijeri, odgojiteljica i majka djeci te da po potrebi očara okolinu svojim stilom. Demonske zečice, inspirirane su filmom Maleficent, sjajnoj priči o dobru i zlu i načinu na koji tumačimo istinu na način koji odgovara našim sebičnim potrebama. Zato oblikujte svoje rogove na dopadljiv način, ali ih se ne ustručavajte upotrijebiti. Robusni, ručno rađen i unikatan  nakit predstavljen kao dodatak modelima, dio je kolekcije TJ JEWLLERY, također domaćeg dizajnera.

Svojom kolekcijom, koja sadrži preko 80 artikala i pokriva većinu navedenih potreba, brend TARA/MONOCHROMATIC, uskoro kreće i na svoj put preko granica Hrvatske, na dogovorene sajmove i nastupe kojim će, nada se, proširiti krug svojih klijenata.





Ako vam se svidio članak podijelite ga s prijateljima.

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian