Na Moda.hr Pop-up Concept Storeu posljednju priliku za šoping hrvatskog
modnog dizajna prije Božića iskoristili su Iva Šulentić, Tihana Harapin -
Zalepugin, Ivana Delač Đolo, Ines Preindl, Katarina Baban, Neda Parmać, Barbara
Repe, Lana Zrnić, Mirko Fodor, ali i brojne Zagrepčanke, Zagrepčani i njihovi
gosti.
Moda.hr
Pop-up Concept Store okupio je trinaest imena hrvatskog modnog dizajna, a u
posljednjem predblagdanskom šopingu uživale su brojne Zagrepčanke, Zagrepčani i
njihovi gosti. Među njima je bila i modna
agentica Tihana Harapin-Zalepugin, istinska ambasadorica hrvatskog modnog
dizajna, koja je zahvaljujući Moda.hr Pop-up Concept Storeu svoj ormar
upotpunila novim dizajnerskim komadima.
''Oduševila me ideja, a posebno
realizacija kupovine izravno od dizajnera, kontakt s njima i savjeti. Od ulaza u prostor do
garderobe mogli ste se potpuno opremiti, isprobati i na Cvjetni trg izaći kao
kompletno nova osoba. Bila sam puna vrećica: haljina Katarina Džale Soul Fashion, tunika Iva Karačić i torba BAGS by
Kristina Fazinić novi su stanovnici mog ormara'', izjavila je Tihana
Harapin-Zalepugin koja je otkrila kako će nakon šopinga kao u pravom ženskom
filmu subotu nastaviti na kavi s prijateljicom.
Hrvatski modni dizajn rado bira i
nosi i PR stručnjakinja Ines Preindl
koja je odabrala hrvatski brend jedinstvenih poslovnih torbi AD'sign čija paleta boja oduševljava
ljubitelje mode. Pjevačica Neda Parmać odlično
surađuje s dizajnericom Marinom Jerant, pa nije propustila priliku provjeriti
nove modele brenda LUKABU, a osječka
veza glumice Katarine Baban i brenda
Fashion Disorder dizajnerice Manuele
Lovrenčić nastavila se i u Zagrebu na Moda.hr Pop-up Concept Storeu.
'Ideja je bila okupiti hrvatske modne dizajnere na
jednom mjestu kako bi u predblagdanskoj groznici omogućili posjetiteljima
ekskluzivni shopping modela iz aktualnih kolekcija po atraktivnim cijenama i
mislim da smo u tome uspjeli'', kaže
Lucija Biondić, urednica portala www.moda.hr
i
organizatorica Moda.hr Pop-up Concept Storea.
Torbe i ruksaci
BORŠA by Mala Radnja Dizajna bili su
apsolutni hit, pažnju posjetitelja plijenili su savršeni unikatni kaputi brenda
DORA, haljine koje su stigle iz
ateljea
Karaka design, atraktivni
Neha Neha i
Pandora komadi, a veliki interes izazvala su i dva debitantska
brenda Moda.hr Pop-up Concept Storea -
Manufraktura
i
LOVEMia.
Najdraži poklon mnogih žena ovih blagdana
jest
Ženski rokovnik, a da su to
prepoznali i muškarci, otkrila je
Dunja
Tadić, autorica Ženskog rokovnika koja je prvi put sudjelovala u jednoj
ovakvoj modnoj priči. Jednodnevna prezentacija rada hrvatskih dizajnera uz
druženje s autorima i ove se godine pokazala kao završni događaj uspješne
dizajnerske godine koji je izazvao veliki interes posjetitelja.
Moda.hr Pop-up Concept Store
projekt je portala
www.moda.hr uz
suorganizaciju agencije
Oniks-marketing, a realiziran je uz potporu
Blinka,
Lactogyna,
Juicya i
Vina Kutjevo.
FOTO: Mirko Janković