Naš produkt dizajn u skladu i ispred svjetskog trenda

Ocjena:

Autor: T.P.

Hrvatski produkt dizajn najčešće je u skladu ili ispred svjetskih trendova. Upravo novi proizvodi pokazuju kako se na naše dizajnere i proizvođače možemo računati u budućnosti. Izvrsni produkti i postav hrvatske Zajednice za industrijski dizajn (ZzID) Hrvatske gospodarske komore ovih dana na Belgrade Furniture Fair 2018. malo koga ostavljaju ravnodušnim.
Proizvoda koji su privukli posebno veliku pažnju su nedvojbeno Sekreter Secret Area koji je suvremena interpretacija sekretera temeljena na njegovoj povijesnoj tipologiji. Ovaj prostor ideala je za toliko potrebnu izolaciju u današnjem vremenu. Intiman je prostor za rad, promišljanja, koncentraciju i komunikaciju.
Urban stolna lampa, lampe iz serije Urban sastoji se od drvene baze i metalnog sjenila perforiranog geometrijskim oblicima. Urban serije preispituju dijalog skulpture i rasvjetnog tijela. Istražuju estetiku metala, geometrije i transformacija istih svjetlom.
Cage lounge stolica, metalna stolica izrađena od čeličnih šipki i cijevi. Dio je obitelji proizvoda Cage koji se sastoje od stola, blagavaoničke stolice, barske i polubarske stolice. Prozračna, ali izuzetno čvrsta konstrukcija. Završno je plastificirana, vizualno je upotpunjuje tanki jastuk koji formom prati sjedalo i naslon.
Mondum mediterraneo posuda za biljke, ideja dizajna bila je stvoriti modularni sistem tegli za biljke koje se fizički lako i konceptualno adekvatno može prebacivati iz interijera u eksterijer. Osim modularnosti elementa tu je i multifunkcionalnost samih objekata, tegla za biljke s nogama promjenjive visine može se prebacivati u stol, jednostavnim dodavanjem prikladnih elemenenata.
Ab ovo, jajoliki stolovi koji su podsjetnik na osjetila od kojih sve počinje (lat. Ab ovo, od jajeta tj. od početka) Sfere različitih materijala i funkcija potiču interakciju te nam pružaju priliku da se iznova povežemo sa svojim osjetilima. Izrađeni su kombinacijom visoke tehnologije i ručnog rada obrtnika.
Ovi i drugi proizvodi izloženi su upečatljivim i višeslojnim konceptom izlaganja koji potpisuje tim Retail Solutions, koji predstavlja novi smjer djelovanje, novi vizualni identitet koji je osmislio studio Borčić te novi interaktivno-edukativni segment samog postava štanda na BFF-u.
Nastup je naših dizajnera organiziran je kao dio projekta Hrvatske gospodarske komore „HR.izvoz – s HGK do stranih tržišta“ sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj, kojem je cilj putem potpore HGK potaknuti jači iskorak hrvatskih malih i srednjih poduzeća na strana tržišta.

“Ovo je ujedno i odlična prilika da hrvatski produkt dizajneri predstave svoje inovativne proizvode i dokažu da hrvatski dizajn itekako može biti konkurentan. Ne sumnjam da će dogovoriti i nove suradnje na međunarodnoj razini'', - najavila je Jagoda Divić iz HGK.

Upoznavanje s radom ZzID-a upotpunjeno je akustičnom instalacijom gdje se audio reprodukcijom “Citata i misli o dizajnu” zaokružuje iskustvo posjetitelja.




Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian