Mršavite uz pomoć jutarnjeg sunca

Ocjena:

Autor: moda.hr

Znate li kako vam 20 do 30 minuta sunca u prijepodnevnim satima (između 8 sati i podneva) može pomoći da budete fit? Tako barem tvrde na čikaškom Northwestern University Feinberg School of Medicine koji su napravili istraživanje na uzorku od 54 sudionika.

Ispitanici su tjedan dana na zapešću nosili monitor koji je bilježio njihov izloženost sunčevim zrakama. Također su tijekom tog perioda vodili dnevnik prehrane, odnosno bilježili unos kalorija u organizam. Pokazalo se kako osobe koje su bile izloženije jutarnjem svijetlu imaju niži indeks tjelesne mase, neovisno o dobi, tjelesnoj aktivnosti ili prehrani.
utekst.jpg
Vježbajte ili ispijajte kavu i doručkujte na ranojutarnjem suncu
Na sveučilištu rezultate objašnjavaju na dva načina. Izlaganje ranojutarnjem suncu umjesto popodnevnom, sinkronizira unutarnji sat pa je veća vjerojatnost da ćemo spavati bolje i čvršće, dok uravnotežen raspored spavanja pomaže metabolizmu raditi učinkovitije što može dovesti i do gubitka težine.

Drugi razlog je što je jutarnje svjetlo puno jače od popodnevnog ili večernjeg zahvaljujući većoj količini plave svjetlosti u jutarnjim sunčevim zrakama. A plava svjetlost navodno ima najbolji učinak na dnevni ritam. Stoga, nije loša ideja upravo ujutro vježbati, po mogućnosti u društvu sunca.

Ukoliko ipak niste jutarnji tip, probudite se 20-ak minuta ranije i prvu kavu lagano pijuckajte u društvu sunčevih zraka. I ako ne smršavite, sigurni smo kako će vam dan divno početi!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian