Morphlines je početna točka nečega što tek slijedi

Ocjena:

Autor: t.p.

Odvažni brend koji je privukao tri različita fotografa
Iako je brend za sada još u začetnoj fazi pa je ime podložno promjeni, trenutno se vodi pod imenom Morphlines [mɔʁflin] koje simbolizira čestu promjenu i prilagodbu.
Morphlines je kuća modnog dizajna iza kojeg stoji modna dizajnerica Ines Bašić. Bavi se konceptualizacijom, razradom i produkcijom za sada eksperimentalnih kolekcija koje nastaju na sezonskoj bazi, dva puta godišnje.

Naglasak je na kvalitetnoj proizvodnji uz multidisciplinaran pristup idejnim rješenjima koncepta kolekcije. Kroz proizvedene odjevne komade u nositelju se žele probuditi oni zamrli osjećaji slobode i inspiracije koje su svi osjetili barem jednom kao djeca u igri. Odjevnim predmetom se između ostalog nositelju želi pomoći da izađe iz svoje kože, iz okvira unutar kojeg se vidi na svakodnevnoj bazi te da doživi nešto novo u sebi i o sebi.

Detalje fotografske vizije fotografkinje Mirjane Pjevac pogledajte KLIK-om na galeriju u nastavku...
Ove posebne kreacije privukle su tri fotografkinje različitog stila; Stellu Mešić koja se bavi konceptualnom fotografijom, Luanu Muškić modnu fotografkinju, te Mirjanu Pjevac portretnu i lifestyle fotografkinju. Ideja iza projekta bila je predstaviti kreacije kroz apokaliptičnu priču o transformaciji i novim počecima koji slijede nakon te transformacije, u kojoj su glavnu ulogu modela odigrale Elena Dizdar i Golda Pamić.

Fotografkinjama su kreacije pobudile osjećaje izlaska iz zone komfora te poznatog svijeta, pa su tako radnju smjestile na mjesto nikada dovršene Sveučilišne bolnice u Zagrebu koja izgleda i kao mjesto početka i kao mjesto kraja zbog svoje nedovršenosti, te prirode koja je preuzela i ujedinila se s arhitekturom u jedinstven okoliš. Za minimalistički styling kose i make-upa pobrinula se talentirana Marta Hrgovčić. Postigla je da lice i glava djevojaka izgledaju kao produžeci na same kreacije, te time dala točku na i cijelom looku.

Detalje fotografske vizije fotografkinje Luane Muškić pogledajte KLIK-om na galeriju u nastavku...

Kako i sama dizajnerica kaže, jedan od ciljeva njezinih kreacija je pomoći onima koji te kreacije nose da izađu iz svoje vlastite kože i dožive nešto novo. Cijelom je timu ovo bilo jedno novo iskustvo gdje su pomaknute granice normalnoga, te tako po završetku projekta se složile da ovakva ekscentrična, posebna, drugačija dimenzija mode i fotografije treba postati novo normalno. Dimenzija u kojoj se ruši staro, te se ustupa mjesto nečem novom i nepoznatom, a isto tako neizmjerno uzbudljivom.

''Morphlines je brend koji je pokrenut kao početna točka nečega što tek slijedi, vremena ima, a za dobre stvari se isplati i čekati i puno raditi.'' zaključuje Ines.

Detalje fotografske vizije fotografkinje Stelle Mešić pogledajte KLIK-om na galeriju u nastavku...
Fotografija i obrada: Stella Mešić, Luana Muškić, Mirjana Pjevac
Šminka i frizura: Marta Hrgović
Dizajner: Ines Bašić
Modeli: Golda Pamić i Elena Dizdar

Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajn.

Kupnjom domaćih proizvoda svojoj djeci omogućavamo ostanak u Lijepoj našoj #kupujmohrvatsko




Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian