Hogl proljeće 2019 veliki (2)

'La Signorina' nosi snagu i odlučnost

Ocjena:

Autor: T.P.

Kako od nakita dobiti nešto više, a da ne bude samo dopadljiv ukras - oblikom elemenata od kojih se sastoji, bojom ili pričom?
Takav izazov zahtijeva povezivanje naizgled nespojivog, dizajnerica Ružica Milenković je novu kampanju za kolekciju «La Signorina» vlastitog modnog branda nakita MIRIO kreirala donoseći u središte priče mediteranske kolorite, neobuzdanu potrebu za prepuštanjem i hirovitu, ali prisutnu ljepotu. Baš kao i mladost, koja znači neopterećenost, zaigranost, vedrinu. No, na ženi nakit ovdje znači i nešto više - strukturu, snagu i odlučnost.
"Takav sam izazov imala pred sobom, i jedan i drugi set osobina spojiti i iznijeti kroz nakit, prije svega odabirom vrste kristala, i to krupnog i minimalno obrađenog, a onda finalizirati priču središnjim elementom ogrlice ili narukvice. Biti ustrajna, a istodobno opuštena, u ritmu i harmoniji koju sa sobom nose jednostavnost i vibrantna energija" - rekla je dizajnerica Ružica Milenković.
Kolekcija nakita «La Signorina» sastoji se od ogrlica i narukvica, izrađenih na podlozi od heklane silverfilled žice korištenjem elemenata od srebra i poludragog kamenja sodolita, amazonita i rozenkvarca, ručno oblikovana i osmišljena da upravo na ženi podcrta sve slojeve njezine prirodne ljepote.
Mirio: Kolekcija «La Signorina» S/S 2019
www.mirio-design.com
Dizajn: Ružica Milenković
Fotografije: Timotej Neonski
Make up: Lucija Milković
Model: Lilia Van Lit
Mačka: Hathor
Kreativni direktor: Dalibor Jakus


Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajna.


Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (1)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian