Centralni_Lookbook nakit proljeće 2018.

Kupaće, ne torzo!

Ocjena:

Autor: L.B.

Nova kampanja Hippy Gardena od koje... Jel...

Poznati hrvatski brend Hippy Garden ima sigurnu sljedbu čije članice naprosto obožavaju svaki komad koji izađe iz studija dizajnerice Đurđice Vorkapić. No, od ovog ljeta, ta bi se sljedba mogla podebljati i muškim članovima, jer Hippy Garden po prvi put predstavlja kolekciju muških kupaćih gaća što je, nadamo se, prvi korak ove dizajnerice prema muškoj kolekciji odjeće.
"Nakon godina kreiranja ženskih kolekcija posvetili smo se i muškarcima što je rezultiralo muškom ljetnom kolekcijom. Sama kolekcija je skroz u duhu Hippy Gardena, tu su naši već prepoznatljivi printevi i boje, razigrana je i vesela i mislim da će biti hit među trendsetterima. Za vizual kampanje pobrinuo se naš dugogodišnji suradnik Šime Eškinja, a vjerujem da će kampanja naići na oduševljenje i ženske publike, zahvaljujući Julianu", izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i vlasnica brenda Hippy Garden.
I zaista, bit će teško pored njegova torza koncentrirati se na kupaće gaćice, no ovaj prezgodni muškarac, Australac Julian Ardley, savršeno je utjelovio pravog Hippy Garden muškarca. Prva kolekcija ljetnog asortimana Hippy Gardena namijenjena isključivo muškarcima vizualno se nastavlja na aktualnu žensku kolekciju te se radi o modelima s autorskim printom brenda koji obiluju bojama i prepoznatljivim uzorcima.
U kampanji se, osim novih modela, pojavljuju i Hippy Garden naočale, model Daddy, nedavno predstavljene unutar prve kolekcije naočala renomiranog domaćeg brenda. Muška kolekcija Hippy Garden ekskluzivno je dostupna u novom dućanu u Zračnoj luci Zagreb te na webshopu Hippy Gardena.

Foto: Šime Eškinja
Model: Julian Ardley
Make-up: Mathilde Hadouk
Asistentica fotografa: Duska Durie



Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian