Hogl proljeće 2019 veliki (1)

Jučer sam kavu platio stihom.

Ocjena:

Stihovi su glas duše, jedinstveni u svojoj ljepoti.
Osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi, dijeli sreća, a pamte se zauvijek. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije - nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na "skladanje" najljepših stihova. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogli su jučer 21. ožujka u jednom od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.
Kako bi dodatno naglasila svoju povezanost s umjetnošću i umjetnicima, tvrtka Julius Meinl kao globalnog brand ambasadora za 2019. godinu angažirala je Toma Odella, pjevača s platinastom nakladom i autora velikog hita Another love. On rado ističe da mu se osim kavana i poezije jako sviđa ideja da se manje vremena provodi na mobitelima, a više uživajući u kavi u društvu prijatelja.

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (7)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian