J'ELIM, novi, fora domaći brand

Ocjena:

Potaknuta sve većim utjecajem silnih trendova highstreet brandova, mlada dizajnerica Jelena Vrhovec svojim brandom J’ELIM [Ž:ELÍM] želi vratiti naglasak na bazne komade i pokazati kako oni ne moraju biti ni obični ni dosadni.
U prvoj kolekciji SUMAMOD, predstavlja kapsula kolekciju koja obuhvaća komade za gotovo svaku prigodu. Izborom kvalitetnih materijala kao što su traper, pamučni popelin i prozračni muslin fokus se stavlja na održivost i praktičnost mode te minimalističan pristup svakodnevnom odijevanju.
Sumanutom beskrajnom kupovinom povoljnih nisko kvalitetnih komada odjeće stvaramo si problem skladištenja odjeće u već pretrpanim ormarima, dok paralelno s tim na globalnoj razini aktivno potičemo industriju koja je među najvećim zagađivačima planeta. Vrhovec upravo zbog toga djeluje kao oponent, a vizijom svoga branda želi malim koracima poboljšati stav ljudi o kvalitetnoj i bezvremenskoj modi.
“Smatram da nije teško ekološki pristupati stvarima jer svaka promjena kreće od pojedinca i nas samih. Osobno nosim isključivo desetak komada iz kolekcije te je zaista zabavno kombinirati iste komade na potpuno drugačije načine”, tvrdi Jelena.
Kolekcija kao takva sadrži klasične crne i bijele komade koji se međusobno stapaju u jednu elegantnu i sofisticiranu priču. Materijal poput sjajne likre daje dašak modernosti i fetišizma običnim crnim komadima, dok su košulje kao eponim essential mode elaborirani konstrukcijskim pristupom kao što je obostrano kopčanje. Odvažniji dio kolekciji kroz koji se prožimaju boje, printovi i ručno oslikani vizuali kontrastiraju monokromatskom dijelu, no gledajući kao jednu cjelinu, s njim se savršeno nadopunjuje. Dizajnerica ističe ručno oslikane traper jakne koje se prodaju isključivo kao unikatni primjerci. Oni su rađeni u suradnji s Nikom Vrbicom te su dostupni na izbor putem jelim.hr web shopa.
Kampanju potpisuje mladi fotograf i stilist Luka Lajić, dok su se u ulozi modela pronašle Ana Klarić i Lana Bačić iz Talia Models. Iza make upa stoji Paula Junković, a kose salon Opium (za Profokus). Cjelokupne lookove zaokružile su cipele Hoglshoes.


Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajn.


Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian