Iz Candybalism majica se ne skidamo

Ocjena:

Autor: T.P.

Mladi perspektivni brend Candybalism najavljuje i pokazuje kompletnu promjenu smjera. Dizajnerica Mirna Mihoković iza brenda Candybalism najavljuje novu uzbudljivu etapu u svojem stvaranju.

Prilikom lansiranja nove linije odjeće Elements by Candybalism ima kampanju od 10 dana u kojoj se možete predbilježiti i naručiti svoj model uz odličnih 30% popusta!
''Promatrajući što se događa na modnoj sceni kroz pauzu od godinu i pol od autorskog dizajna shvatila sam da su se potrebe tržišta promijenile i da se neće tako ubrzo maknuti od stečenih navika. Kroz sve rjeđe trenutke s onima koji su mi najbitniji poput moje obitelji i najbližih prijatelja, shvatila sam da su nam ključni trenuci u kojima smo najsretniji oni najjednostavniji, nepretenciozni, obični momenti okruženi s onima koje volimo oko stola ili kauča, u šetnji gradom, na izletu u prirodu, kroz trening ili ples.
Tu se rodila ideja i za takav dizajn koji možemo nositi i podijeliti s partnerima, roditeljima, djecom ili najboljim prijateljem i prijateljicom. Majice kroz koje se možemo izraziti na vrlo suptilan način kroz odabrane simbole, i mogućnost da imamo 'matching' majice koje možemo nositi kad smo razdvojeni.
Smjer u kojem sam išla stvarajući prethodne 2 kolekcije za Candybalism je odličan, no ne odgovara osnovi imena i ideji iza Candybalism brenda. Zato sam se prethodnih godinu dana posvetila i kreiranju nove modne marke MIRNA, koja će biti posebni eterični, ekskluzivni dizajn za žene. No, o tome u narednim mjesecima više.
Candybalism je zabavan, sofisticiran, i svakodnevni dizajn esencijalnih odjevnih predmeta. Kada smo moj prvi partner i ja počeli raditi 2012 pod ovim imenom radili smo hlače, kroz upcycling održive metode. Sada nastavljam dalje s takvim jednostavnim, neopterećeno nosivim smjerom.'' - obašnjava dizajnerica Mirna Mihoković.
Glavna misao vodilja kolekcije majica su ugodnu i lijepi, nadasve jednostavni komadi na kojima se dizajn i estetika ocrtava u detaljima poput printa, minimalističkim dekoracijama i amblemima. Odabrani simboli koji su uvijek pozitivni, povezani uz elemente prirode, floru i faunu, životinje, i međusobnu ljubav. Sve ono što naše živote čini toplijim i veselijim.
''Strogo se odvajamo od religije i apela na konflikte. Linija se zove Elements by Candybalism i predstavlja majice za muškarce i žene. Želimo pružiti pozitivan utjecaj i dijeliti lijepe trenutke sa svojom zajednicom. Od početka krećemo sa “sharing is caring” filozofijom što znači da za svaki prodani komad ćemo pokloniti jedan nekome potrebitom.'' - kazala nam je Mrna.
''Majice su sastavom pamučne s OEKO tex certifikatima koji garantiraju da ne sadržavaju otrovna svojstva, napravljene na ekološki održiv, i etičan način. Imamo kolaborativni pogled na stvaranje te će biti puno lijepih suradnji pri izradi modela s raznim umjetnicima, ilustratorima i dizajnerima. Proizvodnja novih modela neće ići preko kolekcija kroz godinu, nego kroz agilnu proizvodnju. To znači da stvaramo po potrebama i odazivu klijenata. Prezentirat ćemo nekoliko novih modela kontinuirano svakih par mjeseci. Ne želimo velike količine zaliha i otpada iza sebe, jer Candybalism je pun empatije za zajednicu oko sebe.'' - zakljućuje Mirna Mihoković
Elements by Candybalism nova je linija odjeće te predstavlja tri modela majici u tri boje. Inspirirani prirodom ljudi i prirodom svijeta uzorci simbola na majicama predstavljaju osnovne elemente: vatru, vodu, zemlju i zrak. Simboli su napravljeni kroz grafički atraktivne i vrlo jednostavne linije.
Svaki model majica dolazi s mogućnošću biranja između jednog od četiri simbola. Bijeli “oversized” model s mašinski izvezenim simbolom u toploj bež boji, bordo felpa sa narančastim i crna duga majica s raglan rukavima i bordo simbolima. Majice su idealne za ušuškati se doma sa najdražim(a), zabavljati se s prijateljima ili obavljati obaveze po gradu.
Streetwear sa sofisticiranim detaljima!
Prvu kampanju za Elements by Candybalism ispričali su vizualno mladi, prekrasni i talentirani glumci s Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu Lana Meniga i Lovro Juraga, mlada producentica, također na ADU i plesačica Matea Bračko te akademski plesač, DJ, jedan od osnivača i član plesne skupine Škvadra, Šimun Stankov. Video su režirale i snimile dinamični dvojac magistri Novih Medija s Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu Dora Fodor i Eva Milković, a sve je brižno zabilježila u fantastične živahne i energične fotografije magistra Teorije i kulture mode Ines Svačina.
Pjesma “We Never” u pozadini videa Elements by Candybalism  za kampanju je autorsko djelo Maka Murtića i zagrebačkog benda Truth =/= Tribe. Umjetnička direkcija i stiliziranje kampanje je bila od osnivačice brenda, transdisciplinarne modne dizajnerice Mirne Mihoković. Iskoristite priliku da budete jedni od prvih koji nose ove fantastične StreetStyle komade uz popust i napravite prednarudžbu preko Candybalism Instagram ili Facebook stranice! Kampanja traje od

Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajn.


Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian