17.4.2018.
H&M i Moschino udružuju snage!
U studenom stiže kolekcija koja je rezultat suradnje H&M i brenda Moschino
Poziv koji je Gigi Hadid uputila svom prijatelju Jeremy Scottu je otkrio: sljedeća H&M dizajnerska suradnja je s MOSCHINOM, kultnom talijanskom robnom markom kojoj je Jeremy Scott udahnuo svježu energiju pop-kulture od kada je postao kreativni direktor 2013. godine. Kolekcija MOSCHINO [tv] H&M bit će dostupna od 8. studenoga, online i u odabranim H&M trgovinama širom svijeta.
Poziv uživo, između Jeremyja i Gigi, koji je u ponoć iznenadio goste važnim vijestima, prikazan je na digitalnim zaslonima na MOSCHINO partiju na Coachella festivalu u Kaliforniji
Jeremy Scott i Gigi Hadid odjenuli su prve kombinacije iz MOSCHINO [tv] H&M kolekcije pune vitalnosti, razigranosti i humora koji su ovu modnu marku učinili jednom od najomiljenijih u današnjem svijetu mode. Jeremy Scott je dizajnirao nove muške i ženske MOSCHINO kolekcije, kao i bogati asortiman modnih dodataka, uz pokoje dodatno iznenađenje.
"Jako sam uzbuđen zbog suradnje MOSCHINO [tv] H&M. Moje životno
djelo je povezivanje ljudi kroz modu, a ova suradnja će mi omogućiti da
doprem do više obožavatelja nego ikada do sad", ističe Jeremy Scott,
kreativni direktor za MOSCHINO.
"MOSCHINO [tv] H&M je
savršena suradnja kada je u pitanju moda današnjice, jer uspješno spaja
pop, uličnu kulturu, logotipove i glamur. Jeremy Scott je fantastičan -
jako dobro zna kako se poigrati modom i povezati sa svojim
obožavateljima širom svijeta", naglašava Ann-Sofie Johansson, kreativna
savjetnica za H&M.
MOSCHINO [tv] H&M kampanja je izrazito
inovativan televizijski koncept, koji spaja društvene i tradicionalne
medije kako bi se ostvarila prisutnost na što većem broju platformi,
zadivljujuće i uzbudljivo novo iskustvo u digitalnom svijetu.
Foto: promo
Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!