19.7.2016.
Fluidna AMR kolekcija stvorena za obožavanje
Dizajnerica Ana Maria Ricov predstavlja kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2016.
Aktualna kolekcija dizajnerice Ana Marie Ricov odiše utjecajem Japana, a vodeća inspiracija ne
uočava se samo kroz sakuru, takozvani trešnjin cvijet, koji je oblikom
simplificiran te kao takav apliciran na tkaninu, već i kroz elemente kao što su tradicionalni japanski odjevni predmeti, poput kimona, čije konstrukcijske
elemente Ana Maria Ricov tako vješto prenosi u svakodnevne odjevne
predmete, poput već sad omiljenih kabanica.
Dizajnerica nastavlja u svom
prepoznatljivom izričaju, slojevita forma kojom tako vješto
barata, ovog puta je naglašena ispreplitanjem mekanih i transparentnih
formi s gušćim i šuškavim tkaninama. Kroz novu
kolekciju se provlači svojevrsna ženstvenost i decentna, no ipak osjetna,
zavodljivost, a u kampanji osjećamo žensku moć koja se provlači kroz
dva pola - nježne i pomalo sjetne bijele kreacije odličan su kontrast
onim snažnim i mističnim crnim komadima.
U kolekciji su prisutni
kontrasti i volani koji komadima pružaju dodatnu dinamiku, a odjevni
predmeti izrađeni su od tafta, gumirane tkanine, svilenog muslina, pamuk
s
metalnim premazom te visokoze. Iako su u kolekciji prisutne i druge
nijanse boja, poput ljubičaste i boje lososa, na vizualima se Ana Maria
odlučila za smireniji kolorit koji unosi smirenost i harmoniju u
kampanju. Pročišćenost i elegantna fluidnost karakteristike su i ove
kampanje brenda AMR koju fotografski potpisuju Jure Perišić i Silvio
Ivkić.
"Ovo je već treća sezona da radim s Jurom. Estetski se vrlo dobro
razumijemo, a kako mu se nedavno u fotografiranju pridružio i Silvio,
činilo mi se kako ovaj dvojac zrači svježom i novom energiju, što je
rezultiralo odličnim fotografijama", objasnila je dizajnerica koja kao savršene AMR žene vidi modele Ivu Gjopar i Anju Polić.
Čitavu kampanju pogledajte u nastavku!
AMR TEAM
Foto: Silvio Ivkić i Jure Perišić
Modeli: Iva Gjopar (Relatum) i Anja Polić (My Guys)
Make up: Petra Sever
Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!