Hogl proljeće 2019 veliki (2)

Fashion File: Najuspješniji hrvatski dizajneri odjeće

Ocjena:

Autor: Moda.hr

Donosimo Vam najbolje od hrvatskog dizajna

Iako je hrvatska modna scena mlada u odnosu na susjedne nam države, neka imena hrvatskog modnog dizajna uspješno egzistiraju već dugi niz godina.
Riječ je o dizajnerima koji su svojim prepoznatljivim potpisom u vrijeme kad nije bilo zvučnih modnih manifestacija uspjeli pridobiti domaću publiku, a u nekim slučajevima i inozemnu. Uz veliku ljubav i strast prema stvaranju modnih kreacija uspjeli su postati vrlo uspješni dizajneri i od toga napraviti pravi modni biznis. Bilo da su orijentirani na izradu malih serija, industrijsku proizvodnju ili šivanje unikata od njih se uvijek traži kreacija više. U prilog tome ide širenje kruga vjerne i zadovoljne klijentele. Svoje kreacije prodaju u vlastitim dućanima ili imaju prodaju na nekoliko ovlaštenih mjesta diljem Hrvatske i inozemstva. Svoja modna carstva stvaraju isključivo baveći se kreiranjem, a opravdana zajednička želja im je unapređivanje ponude i kvalitete sa ciljem kompletne afirmacije.
Stoga pogledajte tko čini top deset hrvatskih dizajnera prema izboru mode.hr.
Koncept u modnom izričaju
33561
Ime i Prezime: Branka Donassy Naziv modne marke: Donassy Godine djelovanja: 23 Prvi dućan otvoren: Donassy kolekcije su oduvijek bile u sklopu konceptualnih prostora Dostupno: Zagreb, Zadar, Njemačka, Austrija, Belgija, Francuska, Španjolska, Engleska, SAD Accessories: ne Unikati: ne Veličine: za hrvatsko tržiše 38,40,42, za inozemno tržište od 34-44 Cijena: od 2.000,00 do 7.000,00 kn Ciljana skupina: žene od 25 do 65 godina Planovi za budućnost: u jesen izlaganje na londonskom showroomu, proširenje na casual linije Mjesto izlaganja: Fashion.hr programi Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije

Kultna marka
33555
Ime i prezime: Loredana Bahorić Naziv modne marke: Charlie design Godine djelovanja: 21 Prvi dućan otvoren: 1987. godine u Šibeniku Dostupno: Zagreb, Šibenik, Split, Zadar, Opatija, Vinkovici, Beč Accessories: torbe, remenje, šalovi, nakit Unikati: ne, male serije Veličine: 38, 40, ponekad samo u jednoj veličini Cijena: od 600,00 – 1.900,00 kn Ciljana skupina: žene od 20 do 50 godina Planovi za budućnost: proširenje muške linije, širenje marke na područje obuće i na inozemno tržište Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter i samostalne revije Slavni kupci: Tihana Harapin Zelepugin
Glamur na hrvatski način
33563
Ime i prezime: Danijela Car i Irina Car Naziv modne marke: Linea-exclusive Godine djelovanja: 24 Prvi dućan otvoren: 1974. godine Dostupno: Zagreb, Split Accessories: remenje Unikati: ne Veličine: 36, 38, 40 Cijena: od 2.200,00 do 6.500,00 kn Ciljana skupina: žene od 18 do 50 gdina Planovi za budućnost: širenje marke na inozemna tržišta, Italija, Njemačka... Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter Slavni kupci: Severina, Indira, Maja Šuput, Nikolina Pišek i mnogi drugi

Osobni stil u kombiniranju
33559
Ime i prezime: Ksenija Vrbanić Naziv modne marke: XD Xenia Design Modne linije: XD Cotoure, Xenia Design, XD Futures Godine djelovanja: 22 Prvi dućan otvoren: 1986. Čakovec Dostupno: Zagreb, Čakovec, Dubrovnik, Zadrar, Njemačka, Nizozemska, Irska, Španjolska, Engleska, SAD Accessories: ne Unikati: isključivo u Cotoure liniji Veličine: od 36 do 48 Cijena: od 300,00 do 15.000,00 kn Ciljana skupina: žene od 20 do 65 godina Planovi za budućnost: unaprijediti tehnološki sektor i proizvodnju, stvoriti modni centar sa obrazovanim timom stručnjaka te pregovori za predstavljanje svojih kolekcija na New York Fashion Week i London Fashion Week Mjesto izlagaja: Duesseldorf, Paris i New York dva puta godišnje, Milano, Munchen, Moskva povremeno Slavni kupci: Josipa Lisac
Uvijek drukčije
33564
Ime i prezime: Martina Vrdoljak i Nataša Mihaljčišin Naziv modne marke: I-GLE Godine djelovanja: 11 Prvi dućan otvoren: 1997. godine Dostupno: Zagreb, London i Hong Kong Accessories: ne Unikati: za domaće tržiše, za inozemstvo izrada u malim serijama, muške kreacije po narudžbi Veličine: - Cijena: od 800,00 do 5.000,00 kn Ciljana skupina: žene od 25 do 55 godina Planovi za budućnost: u 9. mjesecu u Londonu predstavljanje kolekcije za sljedeće ljeto Mjesto izlagaja: samostalne revije i projekti Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije

Trendy u urbanom i elegantnom izdanju
33552
Ime i prezime: Đurđica Vorkapić Naziv modne marke: Hippy i Hippy Garden Godine djelovanja: 10 Prvi dućan otvoren: 2002. godine Dostupno: Zagreb, Zadar, Dubrovnik, Split, Karlovac, Rijeka, Vinkovci Accessories: remenje, torbe, nakit i obuća Unikati: Ne Veličine: 36, 38, 40, Cijena: od 300,00 do 4.300,00 kn Ciljana skupina: žene od 20 do 45 godina Planovi za budućnost: suradnja s Munchenom, širenje na područje ženskih najlonki Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter Slavni kupci: Indira, Renata Sopek, Barbara Vicković
Svijet haljina
33560
Ime i prezime: Ivica Skoko Naziv modne marke: Ivica Skoko Godine djelovanja: 11 Prvi dućan otvoren: 2005. godine Dostupno: Zagreb, Zadar Accessories: ne Unikati: da Veličine: - Cijene: od 2.000,00 do 7.000,00 kn Ciljana skupina: žene od 25 do 35 godina Planovi za budućnost: otvorenje novog dućana, širenje linije na obuću i torbe te proboj na tržište zemalja bivše Jugoslavije Mjesto izlaganja: Fashion.hr programi Slavni kupci: Jospipa Pavičić, Jelena Orešković, Aleksandra Grdić

Pret-a-porter s trendy štihom za muškarce i žene
33562
Ime i prezime: Ivica Klarić Naziv modne marke: IK STUDIO Godine djelovanja: 6 Prvi dućan otvoren: 2003. godine Dostupno: Zagreb, Zadar Accessories: ne Unikati: ne Veličine: žene 36, 38, 40; muškarce 48, 50, 52 Cijena: od 350,00 do 5.000,00 kn Ciljana skupina: žene i muškarciod 18 od 51 godine Planovi za budućnost: širenje linije Black Label te suradnja sa Quelle katalogom Mjesto izlaganja: Fashion.hr programi Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije
Ženstvenost
33558
Ime i prezime: Ana Marija Brkić Naziv modne marke: Amarie Godine djelovanja: 6 Prvi dućan otvoren: 2002. godine Dostupno: Zagreb, Bol Accessories: remeni, torbe, nakit, cipele Unikati: da Veličine: 38 Cijena: od 1.500,00 do 9.000,00 kn Ciljana skupina: žene različitih generacija Planovi za budućnost: veliki i raznoliki Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter, Modna Jana - Ljubljana Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije
Couture
33554
Ime i prezime: Boris Pavlin Naziv modne marke: Boris Pavlin Godine djelovanja: 4 Prvi dućan otvoren: 2006. godine Dostupno: Cro-A-Porter store Accessories: torbe i remeni Unikati: Da Veličine: razne Cijena: od 4.500,00 do 12.000,00 kn Ciljana skupina: žene od 27 na više Planovi za budućnost: razvijanje sve luksuznijeg proizvoda Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (8)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian