Dobre vibracije iz Hippy Gardena!

Ocjena:

Autor: L.B.

Nova osvježavajuća kolekcija HIPPY GARDENA kao vibrantni vjesnik proljeća

Nakon prve uspješne capsule kolekcije snimljene na ulicama Pariza, jedan od najpoznatijih hrvatskih modnih brendova, Hippy Garden, ponovno je oduševio novom, ovog puta ljetnom capsule kolekcijom "Pulse".

Kako i samo ime upućuje, nova kolekcija pulsira bojama i uzorcima. Pomno promišljenim igranjem boja, istražujući paletu neutralnih, zemljanih tonova do izrazito žarkih boja u formi color-blocka, kolekcija odiše razigranim romantičnim duhom i prigušenim seksipilom. Lajt motiv kolekcije je autorski print brenda primijenjen na različitim materijalima poput pamuka, viskoze pa čak i eko kože.

Romantiče duge haljine na preklop s raskošnim volanima, ženstvene su i seksipilne, a jednostavna silueta omogućuje njihovu nosivost za svaku priliku. Kroz kolekciju se provlače bluze na preklop, tunike, culottes hlače u nekoliko varijacija te bomber jakne namijenjene ženama, ali i muškarcima.
Također, nezaobilazni modni dodaci prisutni su u obliku mini torbica, laptop i ruksak torbi te prvog modela sunčanih naočala brenda koji će biti siguran hit među trendsetterima. Prema riječima dizajnerice, kolekcija je namijenjena onima koji su odvažni i hrabri nositi žive boje, a svoju viziju rascvjetanog proljeća i uzavrelog ljeta odvela je korak dalje vizualima koji pobuđuju gotova sva osjetila.

"Obožavam boje i volim se poigrati raznim uzorcima. Naime, ovog puta print i kolekcija nisu inspirirani mjestom ili vremenom nego osjećajem koji u meni pobuđuju proljeće i ljeto"
, rekla je dizajnerica, a njena vizija poprimila je finalni oblik vibrantnim vizualima kampanje.

Službeno predstavljanje kolekcije zbilo se u showroom prostorijama Hippy Gardena i bilo je namijenjeno odabranoj publici - dugogodišnjim vjernim kupcima brenda te domaćim i inozemnim buyerima, po uzoru na svjetske trendove suvremenog poslovanja unutar modne industrije.
Kako objašnjava dizajnerica, medijski praćena revija je sjajan kreativni dodatak svakoj novoj kolekciji, ali je zastarjeli koncept ukoliko ista ne nudi mogućnost interakcije s publikom te konačne kupnje iste.

"Uspješnost dizajnera krije se u komercijalnom uspjehu brenda, njegovoj profitabilnost, a ne po broju naslovnica u časopisima, influencerima ili lajkovima. To je sve samo dodatni plus!”
, zaključuje Đurđica Vorkapić. Novu kolekciju moguće pronaći na već poznatoj adresi u Masarykovoj 5 te na novoj online platformi brenda.

Trenutno je u pripremama velika proljetna couture kolekcija u suradnji s jednim od najvećih hrvatskih umjetnika i zagrebačkim Umjetničkim paviljonom kao i otvorenje novih trgovina u Zagrebu i diljem Hrvatske, a to su tek djelići onoga što su u Hippy Gardenu spremni otkriti. Iščekujemo sve nosvosti s velikim nestrpljenjem!

Fotograf: Šime Eškinja
Model: Lea Tomić / Relatum model management
Make-up: Sanja Agić
Kosa: Frizersk salon Evelin



Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!


Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne