Crno-bijeli svijet brenda ELFS

Ocjena:

Autor: T.P.

Hrvatsko novinarsko društvo uskoro će postati kulisom još jednog posebnog modnog druženja pod kreativnom palicom dvojca ELFS.
Žensku kolekciju za nadolazeću jesen i zimu predstavit će samostalnom revijom 10. listopada 2019. godine, a prostorije najstarijeg profesionalnog udruženja hrvatskih novinara i fotoreportera pokazat će pomalo drugačiju viziju dvojca koji već petnaest godina suvereno vlada domaćom i regionalnom modnom scenom. Pred objektiv kamere Borisa Štajduhara, legende hrvatske fotografije, stala je Lilia van Lit, a crno-bijele fotografije dio su pomalo drugačije modne priče radnog naziva FW19, kojom ELFSI najavljuju najnoviju kolekciju i druženje.
Iako su upotreba crne boje i tamnijih tonova klasičan odabir za kolekcije odjeće namijenjene za hladnije dane, ovi su tonoviza Aleksandra Šekuljicu i Ivana Tandarića novina i svojevrsni zaokret, baš kao i upotreba crno-bijelih fotografija za prezentaciju same kolekcije. FW19 modnim rječnikom najbolje opisuju suprotstavljenost i naglašenost u više smjerova. Predimenzionirani rukavi ističu ramena, a dramatičnost i romantičnost dodatno su naglašeni odabirom tkanina i boja.Suprotstavljenost je vidljiva u raskošnosti i buntovnosti te otmjenosti i eklektici, a dvojac ni ovaj put nije bježao od logomanije kojom se igraju od samih početaka. Ona nikada nije bila eksplicitnija, aliistovremeno i suptilnija, ovisno o grupi odjevnih predmeta, a dopušta i potiče individualnost te interpretaciju kolekcije vlastitim stilskim potpisom.
Na pisti Hrvatskog novinarskog društva u Zagrebu bit će predstavljeno tridesetak modela, a upravo je tamo snimljena i najavna kampanja. Lilia van Lit članica je Talia Models, šminku i frizuru potpisuje Marko Tolić, a styling Iva Gradišer.Pokrovitelji revije su Podravka,Farmacija,Teta Violeta čije omekšivače preporučuje ovaj modni dvojac, svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, tonik Thomas Henry, Fritz kola te šampanjac Piper Heidsieck koji na pistu stiže izravno iz pokrajine Champagne u Francuskoj. Tu su i Akta, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju vrećica, zdravi napici Vitamin Well te tjednik Story, a kako bi odjeća na pisti bila savršeno izglačana, pobrinuo se Philips.


Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajn.


Komentari (1 komentar)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian