Čarape koje svima dobro stoje

Ocjena:

Autor: PR članak

foto galerija
Tri generacije u novoj kampanji

Zavodljiv i senzualan ženski odjevni predmet, najlonke, ove godine napunio je svoj 77. rođendan! Zahvaljujući izumu najlona, svjetlo dana ugledale su 1938. godine, na ushićenje brojnih pripadnica ljepšeg spola. Njihovim dolaskom tržište je naprosto eksplodiralo, a žene su ih kupovale u tolikoj količini da je u jednom trenutku potražnja čak premašila ponudu.
Danas, gotovo osam desetljeća kasnije, najlonke su postale dio kulture odijevanja te su i dalje neizostavan predmet svake ženske garderobe. Dolaze u svim mogućim bojama, uzorcima i materijalima, tako da uistinu svaka žena može pronaći ono što najbolje pristaje njezinoj osobnosti i karakteru.
U Hrvatskoj su dobro poznate i mnogima omiljene one brenda Jadran koji je lansirao liniju 'Premium' čarapa, a koju odlikuju specijalno odabrani materijali. Namijenjena svim generacijama premium linija predstavlja i novu kampanju u kojoj su snaga udružile tri dive, Zvončica Vucković, Iris Androšević Pinjuh i Martina Stojanović, svaka kao ponosna predstavnica svoje generacije.
Slaveći ženstvenost i eleganciju ove su tri žene pkazale kako biti zavodljiva bez obzira na godine. Sve fotografije iz nove kampanje pogledajte klikom na fotografiju ispod članka ili u galeriji iznad članka!


Foto: PR fotografije


Ako vam se svidio članak, molimo vas da ga podijelite!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian