Hogl proljeće 2019 veliki (1)

Boudoir believe in your #selfie

Ocjena:

Autor: moda.hr

Kampanja za novu kolekciju modnog dvojica Boudoir propitkuje fenomen selfija

Sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević koje dizajniraju iza brenda Boudoir predstavljaju prêt-à-porter kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, neodoljivih impresionističkih printeva koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir. Kolekcija sadrži originalne tkanine, neobične 2D detalje i romantične volane od tila.
Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivih couture elemenata koji se provlače i kroz prêt-à-porter kolekciju koja je izvanredan spoj prepoznatljive Boudoir estetike i nosivih silueta. Izuzetni materijali, krojevi, te vrhunska izrada samo su neki od razloga zašto se "Boudoirke" ponose svojom kolekcijom koja je kompletno proizvedena u Hrvatskoj te se s pravom može reći da dizajnerice imaju etičku proizvodnju koja prati svjetske trendove u modnoj industriji.
Boudoir kolekcija genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić, kao sarkastična vizija današnje opsesije društvenim mrežama, gdje nas lajkovi i komentari polako pretvaraju u tašte Narcise željne pažnje. Društveni su mediji pretvorili relativno skromne pojedince u skupinu ego manijaka željnih medijske pažnje koji su opsjednuti stvaranjem slike savršenog života.
Cijela ideja pretočena je u niz fotografija čija slojevitost nerijetko rezultira optičkim varkama, isto kao i na društvenim medijima na kojima nije baš sve kako se čini.

U nastavku pogledajte čitavu kampanju!

Fotograf: Mladen Šarić
Model: Jelena Stanković ( Colors Model Scouting)
Styling: Ana Nikačević
Make up: Tena Bašić
Kosa: Milena Maršić / Salon Glamour
Video: Sanja Bistričić


Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (5)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian