23.5.2018.
Boudoir believe in your #selfie
Kampanja za novu kolekciju modnog dvojica Boudoir propitkuje fenomen selfija
Sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević koje dizajniraju iza brenda Boudoir predstavljaju prêt-à-porter kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, neodoljivih impresionističkih printeva koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir. Kolekcija sadrži originalne tkanine, neobične 2D detalje i romantične volane od tila.
Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i
prepoznatljivih couture elemenata koji se provlače i kroz prêt-à-porter
kolekciju koja je izvanredan spoj prepoznatljive Boudoir estetike i
nosivih silueta. Izuzetni materijali, krojevi, te vrhunska izrada samo
su neki od razloga zašto se "Boudoirke" ponose svojom kolekcijom koja je
kompletno proizvedena u Hrvatskoj te se s pravom može reći da
dizajnerice imaju etičku proizvodnju koja prati
svjetske trendove u modnoj industriji.
Boudoir kolekcija genijalno je
prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio
Mladen Šarić, kao sarkastična vizija današnje opsesije društvenim
mrežama, gdje nas lajkovi i komentari polako pretvaraju u tašte Narcise
željne pažnje. Društveni su mediji pretvorili relativno skromne
pojedince u skupinu ego manijaka željnih medijske pažnje koji su
opsjednuti stvaranjem slike savršenog života.
Cijela ideja pretočena je u
niz fotografija čija slojevitost nerijetko rezultira optičkim varkama,
isto kao i na društvenim medijima na kojima nije baš sve kako se čini.
U nastavku pogledajte čitavu kampanju!
Fotograf: Mladen Šarić
Model: Jelena Stanković ( Colors Model Scouting)
Styling: Ana Nikačević
Make up: Tena Bašić
Kosa: Milena Maršić / Salon Glamour
Video: Sanja Bistričić
Ako vam se svidio članak, podijelite ga s prijateljima!
Tagovi: Boudoir,
Morana Saračević,
Martina Čičko - Karapetrić,
hrvatski dizajneri,
hrvatski brend,
hrvatske dizajnerice,
hrvatski proizvod,
proljeće 2018.,
trendovi za proljeće,
proljetni trendovi,
proljetni look