''Ausländer'' nova je kolekcija brenda CHYPKA

Ocjena:

Autor: T.P.

Najnovija kolekcija zagrebačkog streetwear brenda nakon nedavnog predstavljanja u sklopu BSH weekenda došla je u prodaju
Nedavno je zagrebački brend CHYPKA u suradnji s BSH-om predstavio najnoviju kolekciju, a od ovoga tjedna dostupna je u prodaji u njihovom dućanu te na webshop-u. Dizajneri Tadija Glasnović i Nikola Zorotović ovoga nam puta donose nam pomalo mračnu kolekciju naziva „AUSLÄNDER“, potpuno u crnoj boji, a ističu se bijeli i žuti natpisi. Još jedna izvrsna kolekcija ovog talentiranog dvojca oduševit će sve njihove poklonike i zaljubljenike u ovaj popularni streetwear brend.
CHYPKA je ponovo oduševila najavom dolaska nove kolekcije u prodaju. U suradnji s Dr. Martensom i BSH-om kolekcija je predstavljena, kao i sve prethodne, u vrhunskoj atmosferi i pred mnogobrojnom publikom na partyu pred prepunim Novinarskim domom. Najnoviji komadi donose nove detalje i materijale, a u prvom planu ističu se hlače od finog pliš samta s džepovima te hoodice s različitim motivima i natpisima. Motiv hrvatske čipke, kao zaštitni znak brenda, proteže se kroz cijelu kolekciju.
„Ideju za ovu kolekciju dobili smo na putovanju po Švicarskoj gdje smo shvatili da smo svi mi na neki način 'ausländeri'. Iz tog razloga se kroz cijelu kolekciju provlači natpis „We are all AUSLÄNDER but what we choose to wear makes us not be“. Imali smo dosta turbulentan i crni period iza nas u privatnom životu te smo odlučili da će ova kolekcija biti isključivo u crnoj boji. Kao i svaki puta do sada kolekciju smo predstavili u klubu, jer je to naš zaštitni znak, a od ovoga tjedna cijela se kolekcija nalazi u prodaji“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, kreativni dvojac iza brenda CHYPKA.
Zadnjih par godina koliko se nalaze na modnoj sceni, ovaj dizajnerski dvojac okupio je zavidnu količinu obožavatelja i kupaca koji uživaju u njihovim modelima, posebnim po tome što izvrsno spajaju urbano i tradicionalno. Ovaj najpopularniji domaći streetwear brend pomiče granice, kako u dizajniranju, tako i u prezentiranju, stvarajući time jednu potpuno novu i drugačiju modnu priču u Hrvatskoj. Najnoviju CHYPKA kolekciju možete pronaći u njihovom dućanu na adresi Ilica 14 u srcu grada Zagreba ili na webshopu www.chypka.com.
Ideja CHYPKE rođena je u mislima dvojice prijatelja početkom 2016. Jedan je tattoo artist i entuzijast ulične mode, drugi dizajner i proizvođač odjeće i tkanina. Uz pomoć male skupine bliskih prijatelja i istomišljenika, odlučili su udružiti snage i uspostaviti prvu marku odjeće takve vrste u našoj zemlji i regiji. Svi oni su visoko kreativni pojedinci i umjetnici, odgajani na ulici i od ulice, a fokus njihovog brenda je na spajanje moderne ulične mode s tradicionalnim motivima naših predaka. Hrvatska čipka potječe s otoka Paga, Hvara i iz grada Lepoglave. Svaki motiv i dizajn šalje snažnu poruku o jedinstvu, poniznosti i življenju vrijednog, skromnog i anonimnog načina života.

Kompletnu kolekciji pogledajte KLIK-om na galeriju u nastavku.


Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajn.

Kupnjom domaćih proizvoda svojoj djeci omogućavamo ostanak u Lijepoj našoj #kupujmohrvatsko



Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian