Hogl proljeće 2019 veliki (1)

Alduk "Cilj je brand s cool predznakom!"

Ocjena:

Autor: Lucija Biondić

Ivan Alduk svoj je modni put na domaćoj sceni počeo krčiti prije gotovo sedam godina, a do danas se profilirao kao jedno od najzvučnijih imena hrvatske modne scene.
utekst0.jpg
Ivan Alduk, dizajner
Vječno u pokretu, vječno s novim idejama, ovaj temperamentni Dalmatinac pun je energije koju usmjerava u svoj posao. Ivan već sezonama vrlo pažljivo i uspješno gradi svoje ime i image svog branda i kroz to je vrijeme isprobao različite vidove predstavljanja, različite suradnje poput ove s Avonom, krenuo u brojne projekte i vrlo odlučno zacrtao smjer kojim ide.

Najnovija kampanja za Alduk bridal kolekciju bila je povod razgovoru u kojem se nismo mogli ne dotaknuti i nekih drugih tema...



Ivane, dugo nismo razgovarali o poslu. Što je novo u dizajnu Ivana Alduka?


Da. Dugo nismo nabacili dobru modnu "ćakulu", a nije na odmet ni napomenuti da je upravo moja prva revija prije šest i pol godina dobila nagradu od moda.hr-a. Lijepih stvari se sjećam, a na još ljepišima, želim vjerovati, radim. Pokrenuli smo bridal liniju, intezivno radimo na pret-a-porter liniji koje predstavljam preko kampanja i lookbokova, a ne na modnoj pisti kao nekada te uz redovne kolekcije, povremeno izbacimo resort ili holiday kolekciju, a tu su i klijenti, suradnje s našim javnim osobama i planiranje novih lijepih projekata. Veselim se svemu kao malo dijete!

Upravo si plasirao kampanju za Alduk Bridal kolekciju. Kada si odlučio pokrenuti ovu liniju i što te na to potaklo?

Prije nekoliko mjeseci smo pokrenuli Alduk Bridal liniju i to izvrsnom, artističnom kampanjom u suradnji s Marom Milin, a sada upravo predstavljamo kolekciju za proljeće/ljeto 2014. na kojoj je radio identičan tim suradnika, a snimana je u predivnom Trakošćanu koji je poslužio kao prigodna kulisa za moderne, pročišćene modele vjenčanica. Dugo se je ova ideja "vrzmala" po mojoj glavi, a onda sam valjda dovoljno osobno i poslovno sazreo da se upustimo u širenje ponude, jer doista uživamo podjednako u izradi jakni i suknji, kao i raskošnih haljina za vjenčanje.
utekst1.jpg
Prva kampanja Alduk bridal s fotografkinjom Mare Milin i modelom Tenom Majetić
Koja je razlika između pret-a-porter kolekcije i bridal? Izrađuje li se bridal po mjeri?

Tako je. Bridal linija je ekskluzivnija i namjenjena jednoj posebnoj prigodi te se modeli izrađuju prema mjerama klijentica, a i u dogovoru s njima gdje mogu birati materijal, boju i detalje. Bridal linija je svakako raskošnija i s mnogo elemenata visoke mode, jer se dosta toga ručno šiva i veze.

Nedavno si odradio jednu interesantnu suradnju kada si dizajnirao haljinu inspiriranu Avonovim parfemom Femme. Kako ti se svidjela takva suradnja?

Suradnja s Avonom je jedno veliko pozitivno iskustvo i izvrstan početak jedne poslovne godine za mene. Zadatak je bio prezentirati normalnu ženu u svečanom izdanju, upravo ono što nam i učini koja kapljica parfema kad je nanesemo na  tijelo - odmah smo si nekako bolji, ljepši, odmorniji i pozitivniji. Nježno rozu boju haljine sam akcentirao crnim detaljima i dao joj dozu modernosti, kao što je i pakiranje Femme mirisa.
utekst3.jpg
Godinu je započeo suradnjom s Avonom za parfem Femme
Okušao si se i u dizajnu asesoara, konkretno torbi. Postoji li još nešto što bi volio dizajnirati, a dosad nisi imao priliku?

Da, vjerujem da je super kad si kreativac i to možeš materijalizirati u nešto opipljivo i vrijedno, a tako je bilo i u dizajnu kožnatih torbi na koje sam iznimno ponosan. Zasad sam odradio taj kožnati dio tj. modne dodatke, pret-a-porter liniju, bridal liniju, suradnju za 'high street' brand, a možda bi bilo zanimljivo se poigrati dizajnom interijera, arhitekturom. No i produkt dizajn zvuči jako zanimljivo. Nikad se ne zna!

Možeš li nam otkriti nešto o pret-a-porter kolekciji za proljeće/ljeto 2014.?

Naravno da mogu, a najtočnija informacija je da upravo radimo na njoj i da se vizualni identitet kolekcije za proljeće/ljeto oblikuje svakodnevno, jer uvijek nešto mjenjam, dodajem i oduzimam. Svakako će biti stilski nastavak na prethodnu kolekciju "Game changer" te je bazirana na sportskom chicu, a zadnji dio kolekcije sačinjavaju haljine. Poigrao sam se strukturama tkanina i svježom kombinacijom boja, a silueta je iznimno ženstvena i izazovna. Jedan estetski nastavak, ali s podosta osvježenja i zanimljivih materijala.
utekst2.jpg
Kolekcija za proljeće nadovezat će se na kolekciju za jesen/zimu 2013/14.
Kako gledaš na suradnje dizajnera s javnim osobama? S nekima i ti surađuješ... Kako odabireš s kim ćeš raditi?

Iskreno rečeno - najčešće oni izaberu mene i ako si "kliknemo" nastavimo suradnju. Kreativni proces stvaranja za javne osobe je zanimljiviji i slobodniji jer se najčešće radi o kostimima za nastupe. Njihovo podržavanje onog što radim mi iznimno znači, jer je to još jedan način da šira javnost upozna što radim i da se radi o odjeći koja je nosiva, dostupna. Uskoro će još jedna hrvatska zvjezda zasjati u ALDUK kostimima koji su posebno izrađeni za nju!

U kojem smjeru planiraš razvijati svoj brand i gdje ga vidiš kroz pet godina?

Mnogo je parametara koji utječu na ostvarenje nekih planova, ali cilj je izgraditi još jači i veći brand s cool predznakom. Osim rada na redovnim linijama, razvijat ćemo bridal i širiti mrežu prodajnih mjesta, a uz to nastojati uvoditi neke moderne i inovativne stvari/projekte u hrvatsku modu.

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (4)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian