Hogl proljeće 2019 veliki (2)

AMR ima novu ženstveniju formu

Ocjena:

Autor: T.P

Poznata dizajnerica Ana Maria Ricov nakon što je na pisti oduševila novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2019., predstavlja novu kampanju u kojoj do izražaja dolaze novi momenti u AMR izričaju, poput custom made printa i ženstvenije siluete koja je stvorena za nadolazeće toplije dane.
I u novoj kolekciji Ana Maria Ricov zadržava svoje prepoznatljive geometrijske elemente, no svojevrsno se vraća svojim počecima, uvodeći dinamične i izražajne boje te razigranu teksturu i motive.
“Geometrijski i grafički uzorci vizualno su predstavljeni u formi tiska te u formi našivenih traka koje dodatno naglašavaju dinamiku u teksturi materijala. Uz koloristički snažnu ekspresiju naglasak je stavljen na kontraste u aplikaciji tankih linija koje dodatno oplemenjuju opuštenu formu krojeva. Cjelokupan dojam kolekcije karakterno ističe svježinu, opuštenost i razigranost”, objasnila je sama dizajnerica.
Nakon par sezona šireg kroja, Ana Maria Ricov uvodi novitet u novu kolekciju u vidu naglašenog i definiranog struka koji se proteže kroz većinu odjevnih predmeta, a posebno je to uočljivo na haljinama i mantilima. Haljine su dodatno nadopunjene asimetričnim volanima koji sugeriraju na žestveni i dinamični trenutak, a takvim konstrukcijskim zahvatima dizajnerica je napravila odmak od svoje dosadašnje siluete te tako stvorila novu ženstveniju formu.
“Okosnicu kolekcije čine funkcionalni i lako nosivi odjevni predmeti pretežno izrađeni od fine viskoze. Kroz odjevne predmete protežu se i transparentni mrežasti materijali, kao i šuškavi taft. Uz vibrantni geometrijski print kolekcija se temelji na osnovnoj crnoj i bijeloj boji”, pojasnila je Ana Maria Ricov.
Osim nove ženstvenije siluete, u novoj kolekciji se ističe i atraktivan te snažno koloritni uzorak iza kojeg osobno stoji sama dizajnerica. S vlastitim printom dizajnerica je htjela postići grafički dominantni vizualni dojam, čija ideja se temelji na geometrijskim elementima koji su složeni u dinamičnom i intenzivnom ritmu. Osim geometrijskih kompozicija kroz print se protežu i apstrahirane lutkice, takozvane “plivačice”. Uzorak je printan na viskoznoj tkanini s elastinom koja je idealna za nadolazeće proljetne i ljetne dane.
Nova kampanja snimljena je u Rijeci, gradu koji se kaskadno uzdiže i pritom stvara eklektičnu i zanimljivu kulisu. Kako bi se što bolje dočarao moment svježine i dinamike koja se proteže novom kolekcijom, plavo nebo i dinamične strukture grada formirale su pozadinu nove kampanje.

Fotografije potpisuje Doris Fatur, a ispred njenog objektiva stala je Katarina Skelin. Za make up je bila zadužena Saša Knežević, dok se za frizuru pobrinuo frizerski studio Eleven.

Sjajne modele iz novekolekcije pogledajte klikom na galeriju u nastavku.

Nova kolekcija je dostupna u AMR showroomu (Valentina Vodnikova 8, Zagreb),

a sve dodatne detalje možete potražiti na službenoj Facebook stranici,

službenom Instagram profilu, i web stranici 

ili direktno na broj 091 524 5698.


Podijelite članak s prijateljima i podržite hrvatski modni dizajna.


Komentari (1 komentar)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

Hogl proljeće 2019 (6)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian