Hogl proljeće 2019 veliki (1)

Nove tendencije u muškaraca

Ocjena:

Autor: Dalibor Vitas

foto galerija

Givenchy razmišlja drugačije

72709
Devedesete godine 20. stoljeća obilježili su nabildani manekeni, a novo tisućljeće je na piste svjetskih centara mode donijelo nove tendencije kad govorimo o muškom odijevanju i uopće poimanju muškarca. Sve krhkija građa ubrzo je postala zabrinjavajuća, a dolazak Hedi Slimanea u Dior Homme bila je kulminacija svega. I dok su modni fanatici oduševljeno promatrali što se događa, većina muškaraca ostala je zbunjena. Brandovi koji su propagirali takvu tjelesnu građu nisu niti nudili odjeću drugačijih veličina čime su si zatvorili vrata velikog dijela tržišta. Nasreću, pod utjecajem recesije ili zasićenosti trendom (potpuno je svejedno!), modni svijet počeo je lagano zaokretati kormilo prema sportski građenom muškarcu. U trenutku kad postoje dvije struje, ona koja se ovakvog muškog ideala nikada nije niti odrekla (svi iz Italije: Armani, Versace, Dolce&Gabbana...) i koja je usput rečeno u manjini, i one suprotne koju predvode talijanska Prada, Jil Sander i mahom francuske kuće kao što su Lanvin ili Dior, događa se iznenađenje. Vrlo talentirani dizajner modne kuće Givenchy Riccardo Tisci u svojoj kolekciji za proljeće/ljeto 2010 uspijeva pomiriti dvije krajnosti i svojom muškom kolekcijom utabati staze za jedan novi pristup. Građa modela izuzetna je novost posebice na pariškim modnim pistama, jer neki od njih imaju priličnu mišićnu masu, dok je odjeća ostala u duhu kuća koje propagiraju vrlo skinny izgled. I time nimalo ne gubi na zanimljivosti. Iako inspirirana elementima sporta kolekcija nije izgubila na svojoj nazovimo to modnoj težini i jasan je dokaz svima onima koji su uporno objašnjavali kako takva modna smjernica ne može egzistirati na tijelima sportski građenih muškaraca. I ponovno, zahvaljujući recesiji, osobnim preferencijama ili nečem sasvim trećem, ali Givenchy ponovno i tako već sezonama, uspijeva biti korak ispred drugih. Ovaj put i ovom kolekcijom, te cjelokupnim imageom otvaraju put ka novim klijentima dosad često udaljenim od francuskih modnih imena. Jesmo li u desetima (2010.) na pragu novih, sofisticiranih devedesetih (1990.)? Cijelu Givenchy kolekciju proljeće/ljeto 2010. pogledajte u fotogaleriji!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova
Hogl proljeće 2019 (7)
lookbook ss 2018

kolumne

Virtualni izlog Elysian