Hogl listopad 2017. centralni

EKSKLUZIVNO: Damien's jesen 2009.

Ocjena:

Autor: Suzana Špika

foto galerija

Romantično, ali i urbano...

59721
Zaštitno lice Damien's kolekcije za sezonu jesen 2009. je bivši mister Hrvatske Philip Kleva koji se u posljednje vrijeme u centru medijske pažnje našao zbog uloge koju je dobio u novom nastavku filma "Sex & the City". A je li se suradnja bivšeg mistera Hrvatske i dizajnera Damjana Jacića dogodila slučajno ili namjerno, baš zbog uloge, otkrili smo za vas. "Philip i ja poznajemo se već dosta dugo, otkako je Philip nosio moje prve revije. Iz tog poznanstva proizašlo je i naše prijateljstvo, pa smo ostali u kontaktu i kad je Philip pošao 'preko bare'. Krajem ljeta se rodila ideja o ovoj kampanji. Smatram kako Philip odlično prezentira klasičan tip hrvatskog muškarca i paše uz ovu jesensku kolekciju koja je malo romantična, ali ipak namjenjena urbanom gradskom dečku", objašnjava Damjan Jacić. Kolekciju za jesen 2009. obilježavaju smeđi i tamno plavi tonovi, mekane linije i ravni krojevi. Osim prugica koje se uvijek neizostavno provlače u brandu Damien's, ovog puta se pojavljuju za Damjana pomalo neobični detalji - karirani uzorak i ruska kragna. I dok je prošla kolekcija bila mnogo sportskija, jesensko/zimska nudi nešto novo, čime je i sam dizajner pomalo iznenađen. "Ideja se jednostavno desi. I sam sebe ponekad iznenadim. Zamislim neki prizor i jednosavno me ponese. Međutim, to su uvijek čiste linije i detalji ostaju bitni. Sve u svemu, i dalje je to pret-a-porter odjeća. Ovoga je puta taj prizor bila romantična šetnja parkom dok lišće pada... Iz te priče izrodila se ova kolekcija", priča dizajner. Damien's jesenska kolekcija je već dostupna u trgovini, jer Damjan smatra kako dizajner koji posjeduje vlastiti prodajni prostor nema potrebe čekati modni događaj kako bih se kolekcija predstavila, nego se ona jednostavno pusti u prodaju. "Kupci traže jesensku odjeći kada zahladi, a ne kada modni događaj kaže da je zahladio pa je već sada potrebno takve komade učiniti dostupnima."
59722

59723
Znači li to da dizajner treba dizajnirati za tekuću ili pak sljedeću sezonu? "Volim Cro A Porter kao manifestaciju, jer predstavlja odjeću za tekuću sezonu. Mislim kako za ovako malu zemlju i za naše dizajnere koji rade male narudžbe nema smisla raditi sezonu unaprijed. Nemamo trgovine od Londona do Tokia, pa da trebamo napraviti tisuću komada. Hrvatski dizajner, s nekoliko iznimaka, rade male serije ili unikate. No, neki naši školovani, naglasak je na školovani, stručnjaci uporno forsiraju izradu kolekcije za sezonu u naprijed, što uistinu nema smisla. Vidjela žaba da se konji potkivaju, pa i ona digla nogu." No, kad smo već kod Cro A Portera, zanimalo nas je i što ćemo onda tamo vidjeti. Dizajner nam je dao ekskluzivu rekavši kako će na najvećoj modnoj manifestaciji u Hrvatskoj prikazati zimsku kolekciju koja će biti uska i u rokerskom stilu - sa zakovicama i kožom. I naravno da smo na kraju razgovora s Damjanom Jacićem postavili pitanje koji su po njegovom mišljenu "must have" i "must NOT have" komadi sezone. "Iskreno, zazirem od takvih kategorizacija, jer smatram da bi svatko trebao nositi ono što pristaje njegovoj građi. Poželjno je iz svega što se nudi kao IN izvući nešto i uklopiti u osobni stil, kako bi pokazali da modu ipak pratite, ali niste njezine žrtve. Držite se onoga što vam dobro stoji i to malo varirajte s nečim novim, nekim trendi komadima. Nije poželjno slijepo slijediti sve ono što se nameće od strane drugih i ne voditi računa kako to izgleda na vama da ne biste ispali smiješni. Uzmimo za primjer Ditu Von Teese. Ako ono što nosi Dita stavimo na Mischu Barton, vrištat ćemo svi. Ipak, ono što bih svima preporučio za ovo vrijeme je neka lagana karirana jaknica opuštenog kroja." Da bi riječ rekli! Kampanju za jesen 2009. je snimi modni fotograf Matija Begić, dok je za lokaciju snimanja odabrana stara napuštena tvornica papira u Rijeci. Osnovna ideja snimanja je u kontrastu - spajanju pomalo agresivnog okoliša derutnog karaktera s mekim linijama ove romantične kolekcije. U fotogaleriji vam donosimo par bliceva nedavno snimljenje kampanje i s nestrpljenjem očekujemo rockersku kolekciju na Cro a Porteru koji nas očekuje već idućeg mjeseca!

Komentari (0 komentara)

Vaš komentar

pošalji poruku 0 znakova

Vezani članci

HOGL listopad 2017.
Etna Maar virtualni izlog jesen 2017.

kolumne

zgrabi moda.hr X bi.bi ogrlicu